DETAIL KNIHY
Všechny informace o
Autor: | Fenstermacher G. D., Soltis J. |
Nakladatel: | Portál |
EAN: | 9788073674717 |
Žánr: | Psychologie, pedagogika |
Rok vydání: | |
Stav: | Na dotaz |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 207 Kč |
Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.