DETAIL KNIHY
Všechny informace o
| Autor: | Moudrý Marek |
| Nakladatel: | Computer Media |
| EAN: | 9788074023613 |
| Žánr: | Dětská literatura |
| Rok vydání: | |
| Stav: | Na dotaz |
| Běžná cena: | |
| AKČNÍ CENA: | 297 Kč |
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.
KNIHKUPECTVí ELIM