DETAIL KNIHY
Všechny informace o
| Autor: | Slavík Jakub |
| Nakladatel: | Grada |
| EAN: | 9788024748191 |
| Žánr: | Ekonomika a právo |
| Rok vydání: | |
| Stav: | Na dotaz |
| Běžná cena: | |
| AKČNÍ CENA: | 90 Kč |
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.
KNIHKUPECTVí ELIM