DETAIL KNIHY

Všechny informace o

MANAGEMENT KVALITY SLUŽEB V CESTOVNÍM RUCHU

MANAGEMENT KVALITY SLUŽEB V CESTOVNÍM RUCHU

MANAGEMENT KVALITY SLUŽEB V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: Rašovská Ida, Ryglová Kateřina
Nakladatel: Grada
EAN: 9788024750217
Žánr: Ekonomika a právo
Rok vydání:
Stav: Na dotaz
Běžná cena: 99 Kč
AKČNÍ CENA: 90 Kč
Anotace

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.

Adresa

Leoše Janáčka 47
397 01 Písek