DETAIL KNIHY
Všechny informace o
Autor: | Vysekalová Jitka a kol. |
Nakladatel: | Grada |
EAN: | 9788024748436 |
Žánr: | Ekonomika a právo |
Rok vydání: | |
Stav: | Na dotaz |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 446 Kč |
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.