DETAIL KNIHY
Všechny informace o
| Autor: | Vysekalová Jitka a kol. |
| Nakladatel: | Grada |
| EAN: | 9788024735283 |
| Žánr: | Ekonomika a právo |
| Rok vydání: | |
| Stav: | Na dotaz |
| Běžná cena: | |
| AKČNÍ CENA: | 383 Kč |
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.
KNIHKUPECTVí ELIM