Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Reklama

0095998Kód:
9788025123003EAN:
978-80-251-2300-3ISBN:

CPress

Výrobce:
skladem na centrále (1-3 dny)
287  / ksBěžně s DPH:
258  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 29  / ks (10,1%)
Množství:
ks Hlídat zboží na pokles ceny
Reklama

Popis: Reklama

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Reklama

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: Elim, společnost pro evangelizaci a diakonii o.s., Janáčkova 47, Písek. IČ: 00511404, DIČ: CZ00511404
Knihkupectví Elim, Velké náměstí 8, Písek, Pondělí - pátek: 8:00 - 17:30 hod., sobota: 8:30 - 12:00 hod.
Knihkupectví Elim, Leoše Janáčka 47, Písek, Pondělí - pátek: 8:00 - 17:30 hod., sobota: 8:30 - 12:00 hod.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Využíváme služby Porovnání cen, Nejnižší ceny, katalog stránek Začátek.cz

JavaScript musí být povolen